ערוך דין לדיני מקרקעין

מקרקעין

משרדנו מתמחה בייצוג בעסקאות מקרקעין על כל סוגיהן, בין אם מכירה ורכישת דירת יד שניה עסקאות מסחריות, תמ"א 38 ועסקאות מורכבות יותר. למשרדנו התמחות ייחודית בייצוג חברי קבוצות רכישה ובסכסוכים מסחריים במקרקעין. משרדנו ייצג לא אחת נפגעים של קבוצות רכישה בין אם בפשרת ענבל אור, אלדד פרי נדל"ן, תכלת נדל"ן ועוד.
עסקאות מקרקעין דורשות אחריות רבה מצד עורך הדין המייצג. עורך הדין המייצג בעסקת מקרקעין נדרש לוודא את טיב העסקה, מצב הרישום של הנכס, מצבו המשפטי של הנכס וכמובן את ההסכם הנוגע למקרקעין.

רכישת דירה, בין אם דירה מקבלן, דירת יד שנייה או דירה בקבוצת רכישה, היא לרוב העסקה המשמעותית ביותר בחיינו, ולכן נדרש עו”ד אשר בקיא בתחום, על מנת לסייע. לצורך כך, נדרש ליווי צמוד ואמין, מבעל מקצוע.

לאור נסיוננו הרב בתיקי עוקץ במקרקעין, שם משדרנו דגש מהותי על האינטרסים של הלקוח עוד בשלב החוזי כדי למקסם את זכויותיו במקרקעין, ולמנוע כל פגיעה אפשרית בזכויותיו במקרקעין.
משרדנו מתמחה בעסקאות מקרקעין עוד משנת 2009. המשרד לטפל בעסקאות של מכירה וקנייית דירה, קבוצות רכישה, נכסים מסחריים, יזמויות תמ"א 38, בניינים וקרקעות. מחלקת המקרקעין מטפלת במגוון העסקאות על כל היבטיהן, ומלווה את הלקוח החל מתהליך הרכישה הטרום חוזי ועד לרישום הנכס בטאבו או במנהל.

עסקה במקרקעין דורשת מצד עורך הדין המייצג ידע בדיני מקרקעין ובדיני קניין ובתחום התכנון והבניה, ונדרשת יסודיות בכל עסקה ועסקה, וכושר ניהול ומו”מ, לצורך עמידה על היעדים, אשר מוגדרים מראש ובתיאום מוחלט עם הלקוח. על כל אלה שם משרדנו דגש מהותי.

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

עו"ד גיא סרוסי מתמחה בייצוג בעסקאות מקרקעין

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים