man-5806012__480

כל מה שחשוב לדעת על הליכי פשיטת רגל וחדלות פירעון

לא מעט אנשים נקלעים למצבים בהם הם לא מצליחים לעמוד בכל חובותיהם ומגיעים עד כדי מצב של חידלון פירעון. חדלת פירעון זהו מצב בו אין באפשרותו של החייב להחזיר את כל חובותיו. כיום יש לא מעט עורכי דין אשר עברו את מסלול הכשרתם בתחומים המשיקים לחידלון פירעון וכן פשיטת רגל אשר מכירים היטב את כל פרטי הפרטים בחוקה שנועדו לסייע לאנשים בהליך פשיטת רגל וחדלות פירעון. ישנן לא מעט אפשרויות והטבות להן זכאי בעל החוב אשר נועדו בכדי לאפשר לו להשתקם מבחינה כלכלית ולפתוח דף חדש בחייו. במידה וגם אתם נדרשים לסיוע מקצועי ומשפטי בתחום אשר יאפשר לכם להתמודד עם כונסי הנכסים והליכי העיקולים, חשוב לדעת לבחור נכון עורכי דין מקצועיים ומיומנים אשר עברו מסלול הכשרה בתחום נקודתי זה ועוסקים בו בבקיאות רבה במהלך עבודתם ביומיום.

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי

מעבר לפרטים הרבים שקיימים בחוק אשר נועדו לסייע לאדם שנקלע למצב בו אין ביכולתו להחזיר את כל חובותיו לנושים, חשוב לדעת כי נערכו שינויים בחוקה בשנים האחרונות ולכן חשוב מאוד לדעת לבחור עורך דין מקצועי שעוסק בתחום באופן תדיר. אחד השינויים המשמעותיים ביותר בתחום הוא קידומו של חוק חדלות פרעון ושיקום כלכלי משנת 2019. חוק זה מאפשר לכל אותם אנשים שנקלעו למצב כלכלי קשה שלא מאפשר להם להחזיר את חובותיהם ליהנות משיקול כלכלי ושלל הטבות שיאפשרו להם להתחיל דף חדש בחייהם. במסגרת החוק החדש, אדם שהגיע למצבו מתום לב ולא ממקרה מרמה שניסה לעשות בכל קורבנותיו הכלכליים, ניתן יהיה לאחר הליך משפטי להעניק אפשרות שיקום ותשלום שבסופם ימחקו כל חובותיו של הלווה ואף רישומיו והגבלותיו יוסרו. לשם כך, חשוב לדעת לבחור נכון עורך דין מקצועי ומיומן אשר מכיר היטב את כל הדרכים והחוקים הרלוונטיים שיסייעו לקידום הלקוח לכיוון חיובי של שיקום ופתיחת דף חדש בחייו הכלכליים.

עורך דין מקצועי ומיומן ידע להעניק את המירב עבור לקוחותיו

עורך דין מקצועי ידע ללוות את הלקוחות שלו בתחום המשפטי למשך התהליך כולו ולבקש פטורים מהליכים רבים, לרבות הגנה מול כל הנושים שרוצים את כספם בחזרה, עיכוב ואף עצירה של כל תהליכי הוצאה לפועל. תוך זמן קצר, הכנה מדוקדקת ומוקפדת של בקשת פשיטת רגל, התעסקות עם כל הנדרש עם כונסי הנכסים ועוד. ללא כל צל של ספק לווי משפטי ומקצועי הכרחי במיוחד במקרים של חדלות פירעון ופשיטת רגל על מנת להעניק את הטוב ביותר עבור החייבים. לכן, אל לכם לבחור את עורך הדין שלכם באופן שרירותי או אף על ידי המלצות שאינן מבוססות. בדקו היטב ובחרו נכון עורך דין פשיטת רגל אשר עבר את מסלול הכשרתו בתחום ואף עוסק בנושאים אלה שנים ארוכות בניסיון רב ויומיומי.

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים

סכסוך ירושה בין אחים

לצערנו סכסוך ירושה בין אחים הוא אירוע שכיח, התחושות הקשות סביב המוות וחלוקת הרכוש של ההורים מוביל לא פעם לקרע בתוך המשפחה. הגורמים לסכסוכי אחים

קרא עוד »