עו"ד ניר עופר

עו"ד ניר עופר

מנהל מחלקת נדל"ן בינלאומי, ניהול הון ותושבויות זרות

ניר עופר הינו עו"ד וכלכלן, בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מתמחה בנדל"ן בינלאומי, ניהול הון, רילוקיישן והגירה, וויזות זהב. לאורך למעלה מ-15 שנים, עו"ד ניר עופר מעניק ללקוחותיו בישראל ובחו"ל פתרונות כוללים המותאים לצרכיהם, המשלבים ידע משפטי מעמיק ביחד עם גישה כלכלית ועסקית המגובה בניסיון עסקי רחב. עו"ד עופר מתמחה במשפט הישראלי, היווני והקפריסאי.

עו"ד עופר מתמחה בנדל"ן בינלאומי ומצטיין ביכולתו לנווט עסקאות נדל"ן מורכבות ברחבי העולם. יכולות המשא ומתן שלו, המגובות בהבנה עמוקה של חוקי הנדל"ן, מביאות לתוצאות מוצלחות ללקוחות המעוניינים להשקיע בנכסים ברחבי העולם, לקבל אזרחויות זרות באמצעות השקעה נדל"ן ולבצע רילוקשיין מוצלח. הוא מתמחה במיוחד בעסקאות ביוון וקפריסין, והוא בעל ידע וניסיון רבי שנים במדינות אלה. בין היתר, מלווה עו"ד עופר משקיעים שונים במדינות אלה, החל מרוכשי דירות, יזמי נדל"ן, ועד יזמים וחברות בינלאומיות המבקשות להתמקם בקפריסין או יוון. כמו כן, הוא מתמחה באיתור נדל"ן להשקעה בהתאם לצרכי הלקוח.

עו"ד עופר הוא בעל ניסיון רב במכלול הסוגיות הקשורות לניהול הון. הוא מעניק הדרכה וליווי לבעלי הון, משפחות הון, Family Offices וכן עסקים מישראל ומחו"ל, המעוניינים למקסם ולגוון את תיקי ההשקעות שלהם. הידע והניסיון שלו מסייעים ללקוחות להשיג את מטרותיהם הפיננסיות, והכל בהתאם לכללים ולתקנות הבינלאומיים.

בתחום הרילוקיישן וההגירה, עו"ד עופר מתמחה במתן ייעוץ בכל הקשור למעבר לחו"ל. הבנתו המעמיקה את חוקי ההגירה, בשילוב עם ידע והבנה עמוקה של האלמנטים התרבותיים באיזורים השונים בעולם, מאפשרים לו להציע ללקוחותיו פתרונות מקיפים המותאמים לצרכיהם. ויזות הזהב ותושבות הקבע, תחום המומחיות של עו"ד עופר, הפכו לגורם מרכזי המאפשר ניידות גלובלית של אנשי עסקים, משפחות, חברות ואנשים פרטיים. ואכן, הבנתו המעמיקה של עורך דין עופר תחום זה מעניקה ללקוחות רבים אפשרות לקבל אזרחויות ותושבויות במדינות זרות באמצעות השקעה בנדל"ן, השקעה פיננסית, ועוד.

עו"ד ניר עופר הוא בוגר בהצטיינות של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (LL.B), ושל החוג לפסיכולוגיה ומנהל עסקים (BA). הוא בעל תואר שני בהצטיינות במשפט וכלכלה (LL.M, M.A) מהתכנית האירופאיתMundus  Erasmus. הוא דובר עברית, אנגלית וספרדית.