ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפים

ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפים

משרדנו מתמחה במטבעות קריפטוגרפים עוד משנת 2018. מאז, ההתייחסות הרגולטורית אליו עברה שינויים רבים. המטבע הדיגיטלי המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין (שרשרת בלוקים), אמנם לא תלוי בגוף מרכזי כמו בנק או ממשלה, אך הרשויות בישראל בעולם הוציאו לגביו הנחיות רגולטוריות הנוגעות להיבטי הבנקאות והמיסוי.

די אם נזכיר את נב"ת 411 שמורה לבנקים שלא לאסור באופן גורף הכנסת כסף בחזרה לבנק שמקורו במטבעות קריפטוגרפים, ובעצם פרץ את הדרך להנזלות כספים שמקורם במטבעות קריפטוגרפים.

השירות המשפטי של משרדנו בעולם המטבעות הקריפטוגרפים מתבטא בעולמות הבנקאות והמיסוי כפי שמיד נפרט. לקוחות המחלקה נהנים הן משירותי מחלקת המיסים והן מההבנה הטכנולוגית העמוקה של עו"ד גיא סרוסי בעולמות המטבעות הקריפטוגרפים.

עו"ד גיא סרוסי משמש כיו"ר ועדת מטבעות קריפטוגרפים בלשכת עורכי הדין וכן קצין ציות מוסמך המבקר נותני שירותים פיננסים בישראל.

הנזלת כספים שמקורם במטבעות קריפטוגרפים

מאז נב"ת 411 אנו עדים לרגולציה מקלה יותר מצד בנק ישראל ובעקבותיו הבנקים ביחס לכספים שמקורם במטבעות דיגיטליים. אמנם המשוכה להכנסת כספים לבנק היא עדיין מורכבת אך אפשרית בהחלט.

משרדנו סייע עד היום לעשרות משקיעים להנזיל כספים שמקורם במטבעות קריפטוגרפים בחזרה לבנק בסכומים המגיעים לעשרות מיליוני דולרים. המשקיעים בהם טיפלנו סחרו בבורסות kraken, Gemini, bitstamp ,Bit2C ואפילו בייננס.

במסגרת שירותי ההנזלה משרדנו מבצע את השירותים הבאים:

  • הערכת סיכויי ההנזלה לבנק הרלוונטי.
  • הכנת חוות דעת מתאימה.
  • ניהול תקשורת רציפה מתקשרים עם קציני הציות הראשיים בבנקים
  • התנהלות מול רשות המסים לצורך ההנזלה.
  • וידוא קבלת הכספים בבנק הרלוונטי

ליווי מול רשות המיסים

משרדנו מלווה משקיעים וחברות מול רשות המיסים, לצורך הפחתת החבות במס, ייעוץ מס, בניית מבנים משפטיים לצורכי הפחתת מס בארץ ובעולם וחוות דעת לצורכי מיסוי.
מס.

אנו מלווים משקיעים בהליך גילוי מרצון מול רשות המיסים. במסגרת השירות, אנו מלווים את לקוחותינו מול רשות המיסים, ומגישים דיווח בשקיפות מלאה על כל הפעילות שלהם במטבעות הקריפטו.
מטרת העל במסגרת השירות הינה הפחתת החבות במס ונטרול סנקציה פלילית אפשרית, תוך הבטחת שקט תעשייתי ללקוחותינו.

למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג הליכי גילוי מרצון בפני רשות המיסים. משרדנו חתום על כמה מההסדרים הגדולים בשוק הקריפטו מול רשות המיסים. לפרטים נוספים לחץ כאן

ייצוג בתיקי עוקץ והונאות במטבעות קריפטוגרפים

עולם הקריפטו מלא בהונאות ויש לנקוט בו משנה זהירות. רבים מן העוקצים ומתקפות הכופרה בעולם משלבים בתוכם תשלום במטבעות דיגיטליים, ובעולם הקריפטו עצמו ישנה תופעה ידועה של עוקצים, הונאות ואכזבות.

משרדנו טיפל ומטפל בתיקי עוקץ והונאה רבים בעולם המטבעות הקריפטוגרפים רבים, הנה חלק מהם:

  • הונאות משקיעים
  • העוקץ ניגרי
  • פריצה לארנקים דיגיטליים
  • מתקפות כופרה
  • תביעות נגד זירות מסחר- מאונט גוקס, בייננס, bitstamp

כמשרד שמתמחה בטיפול בתיקי עוקץ, תת התמחות זו היא אך טבעית עבורנו. אנו רותמים את מלוא הנסיון שלנו לטיפול בתיקים אלה ומצליחים להשיב ללקוחותינו את כספם.

ליווי משפטי והטעמת שימוש במטבעות דיגיטליים לעסקים וחברות

משרדנו מלווה משפטית עסקים להטמעת מכירת שירותים וסחורות במטבעות דיגיטליים , תוך הטעמת מדיניות ציות (compliance) לארגון.

אנו מלווים עסקים גדולים כמו גלריות אמנות, רשתות תכשיטים ועסקים ברי קיימא שבוחרים לקבל ביטקוין כמטבע תשלום. ברמת הציות- אנו מכינים את התשתית לקבל התשלומים במטבעות קריפטוגרפים ומלווים את בית העסק בסוגיות משפטיות שונות שצצות מדי יום.

נוסף על כל אלה עו"ד גיא סרוסי, מאמין בהחרבת שוק המטבעות הדיגיטליים בישראל, ויצירת סביבה רגולטורית מתאימה סביבו. עו"ד סרוסי ריכז עד היום עשרות כנסים, תוכניות רשת והרצאות בעולם המטבעות הקריפטוגרפים שזוכים להיענות רבה הן בקרב עורכי דין, רואי חשבון ונותני שירותים והן בקרב משקיעים.

אם לסכם במשפט, ניסיוננו הרב בעולם המטבעות הדיגיטליים, מאפשר לנו לתפור את החליפה הנכונה עבור המשקיעים והחברות המגיעים אלינו, בסביבה רגולטורית שלעיתים היא מאתגרת.  

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

תחומי התמחות נוספים