תיקי עוקץ בנדל"ן והשקעות

תיקי עוקץ בנדל"ן והשקעות

התמחותו של עו"ד גיא סרוסי בתיקי עוקץ בנדל"ן והשקעות ייחודית לו, והוא נחשב למומחה מהשורה הראשונה בתחום, וכמי שמייצג את לקוחותיו בכמה מהתיקים המתוקשרים בישראל, ביניהם אלדד פרי נדל"ן, רום כנרת, קרן הגשמה, פרשת איציק דהן ופרשת מרדכי זייץ.

התמחותו של עו"ד סרוסי בתיקי עוקץ בנדל"ן והשקעות היא שליחות של ממש, שכן להצלחה בתיקים אלה השפעה קריטית על חייו של הלקוח, זאת כשברוב התיקים מדובר ברוכשים תמימים שכספם נלקח מהם על ידי חברת נדל"ן, חברת שיווק השקעות או נוכל שהבטיח השקעה עם תשואה פנומלית- ונעלם. לא אחת מדובר בחסכונות ובכספים אותם חסכו במשך חייהם.

תיקי העוקץ בנדל"ן ובהשקעות בהם מייצג עו"ד סרוסי מגיעים לבתי המשפט או לעולמות חדלות הפרעון שם נדרשת ממנו מיומנות ייחודית, בכדי לנווט בהצלחה התיק מול בית המשפט ובעל התפקיד (מפרק החברה מטעם בית המשפט) תוך שמירה בלתי מתפשרת על אינטרס הלקוחות. לעו"ד סרוסי בקיאות בהליכי חדלות פירעון, הנדרשת לאור משך חייו של התיק.

עו"ד סרוסי שם תמיד לנגד עיניו את אינטרס הלקוח. עו"ד סרוסי מייצג בד"כ קבוצות גדולות של משקיעים או רוכשים שנעקצו, ובכך בונה מודל שכר טרחה הוגן מבוסס הצלחה ברובו. עד היום הצליח עו"ד סרוסי להחזיר ללקוחות עשרות מיליוני שקלים בתיקים הגדולים בישראל.

בין עשרות התיקים בהם מייצג עו"ד ובבחינת "על קצה המזלג": קריסת חברת פרי נדל"ן, קריסת חברת רום כנרת, קרן הגשמה, פרשת מרדכי זייץ, פרשת אילן מיכאלי, ייצוג נעקצים במטבעות קריפטוגרפים, ייצוג נעקצים בעוקץ הניגרי ועוד.  הצלחותיו של עו"ד סרוסי מופיעות תדיר בערוצי התקשורת, כשהתיקים בהם הוא מייצג את לקוחותיו זוכים לסיקור משמעותי.

שליחותו של עו"ד סרוסי בהשבת הכספים ללקוחותיו. מיומנות ייחודית זו של עו"ד סרוסי התפתחה לאורך השנים, ולאור התוצאות וההצלחות בתיקים אלו נחשב עו"ד סרוסי למומחה בעל שם בתחומו זה. הסיפוק בתיקים אלה הוא עצום, כשלקוחותיו של עו"ד סרוסי זוכים לקבל את כספם בחזרה וחייהם משתנים מקצה לקצה.

תביעות נגד קבלנים

למשרדנו התמחות מיוחדת בהתמחות ייחודית נוספת למשרדנו הינה בייצוג רוכשי דירות נגד קבלנים וחברות מתחום הנדל"ן. בין התיקים המתוקשרים בהם ייצג משרדנו:  תיק חנן מור, תביעת קבוצת רכישה כנגד ב. יאיר, כוכב הנגב, גינדי ועוד עשרות קבלנים.

כמו כן הוגשו מטעם משרדנו תובענות ייצוגיות כנגד חברות קבלניות שונות לרבות דניה סיבוס, קרסו נדל"ן, לוזון, צרפתי ואח'

בתביעות המוגשות כנגד קבלנים אנו מתמחים במספר סוגיות שונות:

  • תביעה נגד קבלן בגין איחור במסירת דירה- טיפול במסירת הדירה ללקוחותינו עד לטופס 4..
  • תביעות לקבלת פיצוי הולם בגין איחור במסירת דירה- בתביעות אלה אנו פועלים לקבלת פיצוי הולם בין השאר בהתאם לסעיף 5.א לחוק המכר, שכן כידוע קבלנים רבים מתחמקים מתשלום בגין איחור במסירת הדירה
  • תביעות ליקוי בנייה-בתביעות אלו אנו מסתמכים בתביעות אלה על חוות דעת מהנדסים מהשורה הראשונה ובכך מחייבים את הקבלן לתקן הליקויים או לשלם פיצוי מתאים בהתאם לחוות הדעת.
  • תביעות בגין מדד תשומות הבנייה- בתביעות אלה אנו מייצגים מול קבלנים ש"משחקים עם המדד" שלא בהתאם להסכם, או לחילופין, מנסים להטיל חבויות על לקוחותינו בניגוד להסכם.

ניסיוננו רב השנים בתיקים אלה מאפשר לנו לסיים חלק משמעותי מהתיקים בהליך משפטי קצר ומהיר, כשהעיקרון המנחה זהה- מסירת הדירה, קבלת כספים או תיקון הליקויים בדירה.

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

תחומי התמחות נוספים