ד"ר וויט וחברת מומנטו בפשיטת רגל, מה עושים?

ד"ר וויט וחברת מומנטו בפשיטת רגל, מה עושים?

חברת ד"ר וויט להלבנת שיניים וחברות מומנטו להסרת שיער בלייזר קרסו ונכנסו לפשיטת רגל לאחר שגבו כספים מלקוחות, למטרת טיפולי אסתטיקה כולל אחריות וביטוח לכל החיים – ונעלמו. מה עושים?

חברת ד"ר וויט בע"מ Doctor White LTD, חברת מי זאת אסתטיקה ויופי שנקראת גם חברת מומנטו לייזר בע"מ, וכן חברת נרקיס לייזר בע"מ שהפעילה את המותג QUEENB  (קווין בי), כולן חברות בשליטתו של אבי סדובסקי, הבטיחו ללקוחות הרים וגבעות. טיפולי לייזר לכל הגוף במחיר של 1,500 ₪ כולל אחריו לכל החיים, טיפולי הלבנה וציפוי שיניים במחירים נמוכים, ותוך פיזור הבטחות חסרות כיסוי. מדובר בחברות צעירות שהספיקו לגבות מלקוחות רבים, והרבה מאד כסף!

גם במגזר החרדי יש נפגעות, ששילמו עבור סדרת טיפולים לחברת קווין בי (QUEENB) וכעת מוצאות את עצמן ללא הכסף וללא הטיפולים.

אז מה עושים?

החוק קובע שכאשר חברה פעלה במרמה, הטעתה לקוחות וגבתה כספים ללא כיסוי, בית המשפט יכול להפקיע את השליטה מהמנהלים ולמנות במקומם נאמן, שמממש את כל הרכוש של החברות ואת הכספים מחלקים בין הנושים, כאשר נושה הוא כל מי שחייבים לו כסף. ההליך נקרא בקשת פירוק או בקשה לצו פתיחת הליכים.

נפגעי ד"ר וויט, נפגעי מומנטו לייזר, ונפגעות קווין בי, התאגדו בקבוצות ענק בווטסאפ ולקחו ייצוג משפטי לצורך הגשת בקשה מיידית לבית המשפט להשתלטות על החברות ולהפקעת הנכסים לצורך תשלום פיצוי. עורכי הדין ימשיכו וילוו את הנפגעים, בתשלום מוזל, עד לסיום ההליכים ועשיית כל הנדרש לקבלת הכספים.

כל מי שהחברות מומנטו, קווין בי (נרקיס לייזר) וד"ר וויט חייבות לו כספים, מוזמן להתאגד עם כוח משמעותי. אין טעם לפעול לבד כיון שהנזק שנגרם לכל לקוח לחוד, לא מספיק כדי לשכור שירותים משפטיים רציניים ולשלם אגרות. רק אם יתאגדו יחד מאות לקוחות, העלות לכל נפגע תהיה זולה והוא יוכל לקבל שירות משפטי איכותי בכוח של קבוצה.

קבוצה גם תוכל להתארגן כדי לערוך מכרז בין נותני שירותים איכותיים שיחליפו את ד"ר וויט, מומנטו לייזר וקווין בי.

חשוב להבין – החברות הללו לא ימשיכו לפעול ולא יחזירו כסף. ייתכן שהבעלים כבר נמצא הרחק מישראל. חשוב לפעול מיידית באמצעות עורכי דין מומחים לתיקי עוקץ ולחדלות פירעון, שמנוסים בטיפול בפרשיות מעין אלו.

משרדנו מתמחה בתיקי עוקץ, ומייצג נפגעים בפרשה. עד כהחזרו עשרות מיליוני שקלים ללקוחותינו שנעקצו בתיקי עוקץ כמו פרי נדל"ן, ביג סייל, רום כנרת וריבים אחרים.

אם נעקצתם בפרשת דוקטור וויט וחברת מומנטו פנו אלינו היום ועו"ד גיא סרוסי ועו"ד אוריאל זעירא המתמחים בעוקצים יעמדו לרשותכם. בנוסף מצורף קישור לקבוצת הנפגעים.

להלן קישור להצטרפות לקבוצת הווטסאפ שמכילה אלפי נפגעים:

https://chat.whatsapp.com/FZXFcUETYEX0aQGahVtg2F

להלן קישור להצטרפות לתביעה:

https://www.sm-lawyers.co.il/momento-laser-doctor-white-and-kevin-b/

הקו החם לנפגעי מומנטו/קווין בי/דוקטור וויט:
050-5955-503

גיא סרוסי קריפטו

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בייעוץ משפטי בנושא תיקי עוקץ

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים