העברת כספים לחול ומחו"ל

העברת כספים לחול ומחו"ל

רילוקיישן, העברת כספים, הוצאת כספים מישראל , המהפכה המשפטית- המושגים האלה רצים לנו כל היום מול העיניים באתרי החדשות השונים.

אז האם אפשר להעביר כספים מישראל לבנקים זרים? האם מדובר בהליך פשוט? ומה עם תושב חוזרים או עולה חדש המעוניינים להחזיר את כספם ארצה? על כך ועוד במאמר הבא.

מאז הפכה המהפכה המשפטית וההפגנות השבועיות לשיחת היום, אנו שומעים חדשות לבקרים על חברות שמעבירות כספים מהארץ לחו"ל. האם מדובר בהליך פשוט? כמו תמיד, הדבר תלוי נסיבות.

ראשית חשוב לדעת מהי הסביבה הרגולטורית בה אנו פועלים.

על תקנות CRS שמעתם? אזכרתנו אותן כאן בעבר בהקשר של מטבעות קריפטוגרפים.

בקצרה- מדובר בתקן עליו חתומות מדינות שונות בעולם, ביניהן ישראל. מדובר במנגנון אשר נועד להעברת מידע בין מדינות, המחייב מוסדות פיננסיים לאסוף מידע בקשר כספים של תושבים זרים לצורך העברות למדינות התושבות הרלבנטיות, למטרות אכיפת מס.

הדבר הוביל לכך שהבנקים בישראל החלו להציב מגוון תנאים בפני אנשים המעוניינים להעביר כספים.

אילו אתגרים מעוררת העברת כספים בין לאומית?

פועל ישיר- ההתנהלות מול מערכות הבנקאות הבינלאומיות נעשתה מורכבת במיוחד בשנים האחרונות, ומצריכה מאזרחים המבקשים להעביר כספים מחו"ל או לחו"ל לבצע תכנון מס בין לאומי.

למה? כי לאחר שישראל חתמה על תקן ה-CRS לכל אחד מחוקרי רשות המיסים יש גישה לתנועות הפיננסיות שלכם מחוץ לישראל. זוהי בעצם אמנת חילופי מידע פיננסי אם תרצו.

לכן, באמצעות פניה לעורך דין המתמחה בדיני המיסים הבינלאומיים, תוכלו להקטין את נטל המס הכרוך בהעברת כספים בינלאומית ואף להעביר כספים מגורמים זרים ביתר קלות.

סיוע במתן ביקורת על מקור הכספים- מה אנחנו בסרוסי ושות' עושים?

אנו מייעצים ללקוחותינו על הפעולות הנדרשות בטרם העברת כספים לחוץ לארץ וכן על אופן העברתם של כספים על פי התקן האחיד שנקבע בתקנות CRS. כמו כן, אנו מסייעים בהכנתן של ללקוחותינו מול הבנקים כדי שלא יסווגו כתושבים זרים- ובכך נמנעת העברת אינפורמציה משמעותית לרשויות המס הזרות.

העברת כספים מחו"ל לישראל

אם אתם עומדים בפני רילוקיישן או שחושבים להעתיק את כספכם לבנקים זרים:

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בייעוץ משפטי בנושא רילוקיישן

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים