השקעה בדירות לסטודנטים בסלוניקי

השקעה בדירות לסטודנטים בסלוניקי

השקעה בדירת סטודנטים בסלוניקי

סלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון ומרכז תוסס של תרבות וחינוך, צוברת פופולריות גואה בקרב משקיעי נדל"ן, במיוחד במגזר דירות הסטודנטים. רבים מן המשקיעים בשנים האחרונות הם ישראלים אשר גילו את הפוטנציאל העצום הגלום בדירות סטודנטים. ואכן, עם ההיסטוריה העשירה שלה, אוניברסיטאות ברמה הגבוהה ביותר, ומספר הולך וגדל של סטודנטים בינלאומיים, סלוניקי מציעה הזדמנויות השקעה אטרקטיביות למי ששוקל לרכוש יחידה בבנייני דירות לסטודנטים. במאמר זה נבדוק מדוע השקעה בדירות לסטודנטים בסלוניקי יכולה להיות אופציה טובה.

אוכלוסיית סטודנטים משגשגת

בסלוניקי נמצאות כמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות ביותר של יוון, כולל אוניברסיטת אריסטו, שהיא אחת הגדולות באירופה. מוסדות אלה מושכים אוכלוסיית סטודנטים מגוונת ודינמית, הן מקומיות והן בינלאומיות. המצוינות האקדמית של העיר מביאה לביקוש מתמיד לדירות סטודנטים, ויוצרת שוק שכירות אמין ועקבי שיכול להניב תשואות משמעותיות למשקיעי נכסים.

תשואות גבוהות  משכירות

השקעה בדירות סטודנטים יכולה להיות רווחית ביותר, בעיקר בשל זרם הדיירים הקבוע. עם מספר הולך וגדל של סטודנטים המחפשים מגורים, משקיעים יכולים ליהנות מתשואות שכירות אטרקטיביות. שוק הדירות לסטודנטים בסלוניקי מציע מחירי שכירות תחרותיים, מה שהופך אותו לאופציה משתלמת עבור סטודנטים תוך ייצור הכנסה עקבית לבעלי הדירות.

ביקוש יציב לאורך כל השנה

בניגוד לכמה שווקי נדל"ן שחווים תנודות עונתיות, שוק הדירות לסטודנטים בסלוניקי שומר על ביקוש יציב לאורך כל השנה. הסיבה לכך היא שסטודנטים, בין אם הם לומדים לתואר ראשון ובין אם הם לומדים לתואר שני, זקוקים לדירות איכותי וקבוע. לכן, משקיעים יכולים להסתמך על זרם הכנסה אמין מבלי לדאוג לתקופות ריקות ממושכות בהן הנכס לא מושכר.

מעמד אקדמי בינלאומי

האוניברסיטאות בסלוניקי מושכות מספר לא מבוטל של סטודנטים בינלאומיים, ויוצרות אווירה מגוונת וקוסמופוליטית. רבים מהסטודנטים הבינלאומיים הללו מעדיפים דירות סטודנטים ייעודי עם שירותים מודרניים וקרבה למוסדות החינוך שלהם.

שיעורי אי-איכלוס נמוכים

שוק הדירות לסטודנטים בסלוניקי חווה בדרך כלל שיעורי אי- איכלוס נמוכים. כלומר, מעט מאוד דירות סטודנטים נותרות פנויות. הדבר נובע בין היתר מההיצע המצומצם של יחידות סטודנטים ייעודיות, מה שמביא לביקוש גבוה ליחידות דירות זמינות. משקיעים יכולים ליהנות מהמצב הזה על ידי הצעת יחידות דירות מטופחות ומאובזרות כהלכה.

פוטנציאל לעליית ערך

שוק הנדל"ן של סלוניקי חווה עליות ערך עקביות לאורך השנים האחרונות. ככל שהעיר ממשיכה לצמוח ולהתפתח, נכסים הממוקמים ליד אוניברסיטאות ומתקנים ציבוריים מרכזיים אחרים צפויים לחוות עליית ערך מוגברת לאורך הזמן. משמעות הדבר היא שלא רק שמשקיעים יכולים ליהנות מהכנסה מדמי שכירות, אלא שהם יכולים גם ליהנות מעליות הערך של הנדל"ן.

עו"ד ניר עופר

סיכום

השקעה בבנייני דירות לסטודנטים בסלוניקי היא בחירה אטרקטיבית למי שמחפש להיכנס לשוק הנדל"ן או להרחיב את תיק ההשקעות שלו. אוכלוסיית הסטודנטים המשגשגת של העיר, תשואות השכירות החזקות, הביקוש היציב, המשיכה הבינלאומית, שיעורי אי-האכלוס הנמוכים ופוטנציאל השבחת הנכס הופכים את ההשקעה בדירות לסטודנטים להזדמנות השקעה אטרקטיבית ואמינה. מכיוון שסלוניקי ממשיכה להיות יעד מוביל לחינוך ותרבות ביוון, השקעה בדירות סטודנטים יכולה לספק גם יציבות פיננסית וגם פוטנציאל צמיחה ארוך טווח למשקיעים.

עם זאת, חיוני לערוך מחקר מעמיק, לבקש ייעוץ מומחה ולהישאר מעודכן בתקנות העדכניות ביותר לפני קבלת החלטות השקעה. אין ספק בפוטנציאל ההשקעה של סלוניקי, אבל כמו כל השקעה, היא טומנת בחובה שיקולים משלה. עם תכנון קפדני ופרספקטיבה ארוכת טווח, השקעה בסלוניקי יכולה להיות צעד מתגמל.

אז אם אתם מעוניינים לבצע השקעת נדל"ן מעולה ביוון, אתם ממש לא צריכים לעשות את זה לבד. צוות המומחים המסור שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל שלב. מעזרה באיתור הנכס המושלם שמתאים ליעדים ולתקציב שלכם, וזאת בתנאים מעולים שרק אנחנו משיגים, ועד לעזרה בכל ההיבטים המשפטיים המורכבים של רכישת נכסים. אנו מחויבים להפוך את ההשקעה שלכם ביוון לחלקה ומוצלחת ככל האפשר. הן בפן המשפטי והן בחיבורים לנכסים הכי אטקרטיביים בפן המסחרי.

לכן, אם אתה רוצים לרכוש נכס ביוון ומעוניינים להשיג את העסקה הטובה ביותר האפשרית, אל תהססו לפנות אלינו. אנחנו מזמינים להשקיע ביוון בביטחון, בידיעה שיש לכם שותפים מסורים לצידכם בכל שלב.

אם אתם רוצים להשקיע ביוון, פנו אלינו ועו"ד ניר עופר מנהל מחלקת הנדלן הבינלאומי, יעמוד לרשותכם.

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בייעוץ משפטי בנושא נדל״ן בינלאומי

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים