השקעה בנדל״ן ביוון

השקעה בנדל״ן ביוון

מדוע השקעה בנדל"ן ביוון היא מהלך חכם

יוון, הידועה בנופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה, היא כבר מזמן יעד תיירותי נחשק. עם זאת, בשנים האחרונות נפתחה אופציה אטרקטיבית להשקעה בנדל"ן ביוון. עם שוק הנדל"ן המשגשג ומגוון הטבות מפתות למשקיעים, המדינה הפכה למבוקשת עבור מי שמחפש הזדמנויות בתחום הנדל"ן ביוון. במאמר זה, נבדוק את הסיבות לכך שהשקעה בנדל"ן ביוון עשויה להיות החלטה נבונה, וכיצד תוכלו להפיק את המרב מההזדמנות הזו עם הדרכה מהמומחים שלנו.

יציבות כלכלית

יוון עשתה צעדים משמעותיים לייצוב כלכלתה מאז המשבר הפיננסי של 2008. רפורמות מבניות ותמיכה פיננסית ממוסדות בינלאומיים סייעו למדינה לשקם את עצמה. המחויבות של הממשלה להתנהלות פיננסית אחראית ולצמיחה כלכלית יצרה אקלים השקעות נוח יותר. מאמצים אלו תרמו לעלייה מתמדת בערכי הנדל"ן, והפכו אותו לשוק אטרקטיבי עבור משקיעים.

מחירים תחרותיים

בהשוואה למדינות אחרות באירופה, יוון מציעה נדל"ן במחירים תחרותיים. מחירי הנכסים במיקומים מעולים, כמו אתונה, סלוניקי, איי יוון והפלופונסוס, נמוכים מאשר בערים רבות במערב אירופה. דבר זה מאפשר למשקיעים לרכוש נכסים איכותיים במחירים סבירים ונגישים. אז בין אם אתם מעוניינים בנכסי מגורים, מסחר או נופש להשכרה, יוון מציעה הזדמנויות מגוונות לכל התקציבים.

צמיחת תיירות

תעשיית התיירות של יוון פורחת, כאשר המדינה מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה. זרם התיירים הזה הגביר את הביקוש לנכסי נופש להשכרה, במיוחד באיי יוון ובערים המרכזיות. השקעה בבית נופש או דירה יכולה לספק זרם קבוע של הכנסות משכירות, שכן התיירים זורמים כל השנה אל הנופים הציוריים והאתרים ההיסטוריים של יוון.

תוכנית ויזת זהב (Golden Visa)

תוכנית ויזת הזהב של יוון מהווה תמריץ מרכזי למשקיעים זרים  בכלל, ולישראלים בפרט. על ידי רכישת נדל"ן בשווי של לפחות 250,000 אירו או 500,000 אירו, כתלות באיזור, משקיעים שאינם מהאיחוד האירופי ובני משפחותיהם יכולים להשיג אישור שהייה קבוע ביוון. זה מאפשר להם לחיות ביוון ולטייל בחופשיות בתוך אזור שנגן. התוכנית היוותה זרז להשקעות זרות בשוק הנדל"ן של יוון, ומשכה קונים ממדינות ברחבי העולם, והישראלים ביניהם.

מיקום אסטרטגי

מיקומה האסטרטגי של יוון בצומת הדרכים של אירופה, אסיה ואפריקה הופך אותה למקום אידיאלי לעסקים ולמסחר. קרבתה לשווקים מרכזיים באירופה ובמזרח התיכון הובילה להגדלת ההשקעות הזרות בלוגיסטיקה, תשתיות ונדל"ן מסחרי. אתונה, במיוחד, ראתה צמיחה משמעותית במגזר המשרדים והנכסים המסחריים.

מיסוי נוח

יוון מציעה תמריצי מס נוחים למשקיעי נכסים. בנוסף, ממשלת יוון הציגה תמריצי מס לעידוד שיפוץ נכסים, מה שמספק הזדמנות למשקיעים להגדיל את ערך נכסיהם תוך צמצום חבות המס. בנוסף, ליוון הסכם למניעת כפל מס עם ישראל, מה שימנע תשלום מס כפול ביוון ובישראל, ומהווה תמריץ מעולה לרוכשים ומשקיעים מישראל.

תשואות שכירות גבוהות

מגזר התיירות הצומח של יוון הביא לתשואות שכירות גבוהות לבעלי נכסים, במיוחד ביעדי תיירות פופולריים. עם אסטרטגיית ניהול נכסים נכונה, משקיעים יכולים ליהנות מהכנסה אטרקטיבית משכירות. יתרה מכך, הביקוש להשכרה לטווח ארוך נותר חזק, מה שהופך את הנדל"ן למגורים לאפשרות השקעה יציבה.

עו"ד ניר עופר

סיכום

לסיכום, אם אתה מעוניינים לבצע השקעת נדל"ן נכונה ביוון, אתם ממש לא צריכים לעשות את זה לבד. צוות המומחים המסור שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל שלב. מעזרה באיתור הנכס המושלם שמתאים ליעדים ולתקציב שלכם, וזאת בתנאים מעולים שרק אנחנו משיגים, ועד להנחות אתכם בכל ההיבטים המשפטיים המורכבים של רכישת נכסים באמצעות מחלקת הנדל"ן הבינלאומית שלנו בראשות עו"S ניר עופר. אנו מחויבים להפוך את ההשקעה שלכם ביוון לחלקה ומוצלחת ככל האפשר. בעזרתנו תוכלו לנצל את מלוא ההזדמנויות שיש לשוק הנדל"ן של יוון להציע.

לכן, אם אתה רוצים לרכוש נכס ביוון ומעוניינים להשיג את העסקה הטובה ביותר האפשרית, אל תהססו לפנות אלינו. אנחנו מזמינים להשקיע ביוון בביטחון, בידיעה שיש לכם שותפים מסורים לצידכם בכל שלב.

אם אתם רוצים להשקיע ביוון, פנו אלינו ועו"ד ניר עופר יעמוד לרשותכם.

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בייעוץ משפטי בנושא נדל״ן בינלאומי

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים