רילוקיישן לקפריסין או יוון

רילוקיישן לקפריסין או יוון

שוקלים הגירה והעתקת מקום המגורים למדינה אחרת? רילוקיישן? הזדמנויות הנדל"ן בקפריסין וביוון הפכו לרלוונטיות מתמיד.

המהכפה המשפטית כבר כאן. את האקלים הפוליטי בישראל מרגישים על ידי גופי התקשורת כל יום כל היום, וקשה לפספס את החיכוך התמידי שמנסים גורמים מסומימים בפוליטיקה לייצר בין הימין לשמאל, יהודים וערבים, מזרחים ואשכנזים.  עבור חלק לא מבוטל מהישראלים המהפכה המשפטית היא הקש ששבר את גב הגמל ולכן רילוקיישן והעתקת מקום המגורים הפכו לאופציה ריאלית.

קפריסין ויוון, שתי מדינות ים תיכוניות, מרחק שעה טיסה, זוכות לפופולריות בקרב גולים ומשקיעים כאפשרויות מובילות להתנחלות או לגיוון תיקי ההשקעות שלהן.

הנה הסיבה מדוע:

  1. הטבות תושבות- גם קפריסין וגם יוון מציעות תוכניות תושבות אטרקטיביות למשקיעים בנדל"ן במדינה. ברכישת נכס מעל סכום מסוים, קפריסין ויוון מזכות באישורי תושבות, מה שמעניק את הזכות לחיות , לעבוד ללמוד והלכה למעשה לקיים חיים במדינה.
  2. סגנון חיים ים תיכוני– קפריסין ויוון יכולות להיות מדהימות ביופיין באזורים מסויימים. דמיינו את עצמכם מתעוררים לנופי הים המדהימים, מתמכרים למטבח נפלא וחווים אורח חיים ים תיכוני נינוח. קפריסין ויוון ידועות בהיסטוריה העשירה שלהן, בקהילות מסבירות פנים וחוויות תרבותיות מגוונות.
  3. שווקי נדל"ן משגשגים– שווקי הנדל"ן בקפריסין וביוון נהנו מצמיחה מתמדת לאורך השנים, בטח בשנים האחרונות, מה שהופך אותם לאופציה משתלמת עבור משקיעים פוטנציאליים. בין אם אתם מעוניינים בוילה מקסימה באי, דירה היסטורית בעיר או נכס על חוף הים, האפשרויות הן אינסופיות- ממאות אלפי יורו בודדים ועד לפרויקטים יוקרתיים.
  4. שתי המדינות נהנות ממיקומים אסטרטגיים המגשרים בין אירופה, אסיה ואפריקה. במילים אחרות- הן מהוות מוקד עלייה לרגל לאנשי עסקים. הדבר פותח אפשרויות עסקיות ומסחריות עבור יזמים ואנשי מקצוע.
  5. ויזת זהב ותושבות קבע: קפריסין ויוון מציעות תוכניות תושבות קבע וויזה זהב אטרקטיביות, המאפשרות למשקיעים ולמשפחותיהם לקבל תושבות קבע על ידי השקעה בנדל"ן. מסלול זה לאזרחות הפך למניע מרכזי עבור אלה המחפשים ניידות בינלאומית ואזרחות גלובלית, והגדיל את הביקוש לנדל"ן בשתי המדינות.

 

לפני קבלת החלטות כלשהן, חיוני לערוך מחקר מעמיק ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי כדי להבין את החוקיות, השלכות המס וקריטריוני הזכאות הקשורים לתוכניות התושבות המתאימות. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בשבילכם.

מחלקת הנדל"ן הבינלאומי של משרדנו בראשות עו"ד ניר עופר עומדת לשירותכם. אנו גאים בכך שעו"ד ניר עופר מבלה את רוב זמנו בין יוון לקפריסין עבור לקוחותינו, וכך נמצא בשטח מרבית השנה ומכיר את שינויים והחידושים המשפטיים על עומקם. 

אם אתם שוקלים רילוקיישן לקפריסין או יוון, מוזמנים להתייעץ איתנו ועו"ד ניר עופר יעמוד לרשותכם.

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בייעוץ משפטי בנושא נדל״ן בינלאומי

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים