עורך דין ניהול נכסים

ניהול נכסים – המדריך המלא

ניהול נכסים ושכירויות- ראש שקט בניהול הנכס שלך:

ניהול נכסים – הדרך הבטוחה להנות מהשכרת נכס ללא כאב הראש הכרוך בכך.

במדריך שלנו, נפרט ונסביר על ניהול נכסים על ידי עורך דין, למי זה רלוונטי ואיך אפשר לחסוך הרבה מאוד זמן, כסף ומשאבים כשאנחנו בוחרים בעו"ד שמומחה בתחום זה, לנהל עבורינו את הנכס. בואו נתחיל.

נדבר על כמה סוגי קהלים להם רלוונטי שירות ניהול הנכסים של עורך דין למקרקעין:

ראשית נסביר ניהול נכסים על ידי עורך דין מעניק פתרון יעיל, למי שאין ברצונו להתעסק עם השוכר של הנכס על כל הכרוך בכך, עם התיקונים בדירה, העניינים הפרוצדוראליים, וכל המתלווה לכך.

הקהל הרלוונטי הינו יורשים, אוכלוסיית הגיל השלישי ובעלי נכסים שאינם בעלי ארויינטציה למקרקעין.

קהל נוסף בו מטפל משרדנו לרוב הוא תושבי חוץ וכן לקוחות בעלי נכסים רבים- דירות ונכסים מסחריים, שאין ביכולתם לטפל בכל הנכסים שברשותם, בין אם זה בגלל כמות הנכסים, או בין אם הם לא חיים בארץ ואין להם גישה לנכסים שברשותם.

זה מאפשר לבעל הנכס יחד עם עורך הדין להחליט על מאפייני השוכר הנכונים עבורו, עריכת חוזה מול שוכר, שמירה על האינטרסים של בעלי הנכסים ותחזוקת הנכס הם חלק מהשירותים במסגרת הניהול. בחירת השוכרים, גביית התשלומים השוטפים, תיקונים וכדומה מטופלים ע"י עורך הדין שמנהל את הנכס.

למי ניהול נכסים מעניק פתרון?

כדי להבין האם אתם זקוקים לשירות רצוי לבדוק מהם השירות והצרכים שאתם מעוניינים בהם:

  • לקוחות פרטיים- פתרון גם לבעלי נכסים המתגוררים בישראל ומטעמי נוחות יעילות, חוסר פניות מעדיפים שחברה תהיה אמונה על התאמות הנכס לבקשת בעלי הנכסים.
  • תושבי חוץ– מציאת שוכר, ניהול שוטף, פתיחת חשבון נאמנות, בחירת שוכרים מתאימים ובדיקת רקע טרם התקשרות בהסכם שכירות. תשלומים ודיווח לרשויות השונות בדבר החלפת מחזיק, תיקון תקלות בנכס וכדומה.
  • לקוחות עסקים וחברות- נכסים מסחריים, פרסום ואיתור שוכרים פוטנציאלים, התאמת הנכס לשימוש מסחרי כזה או אחר, התקשרות עם בעלי מקצוע שונים, פיקוח על השימוש בנכס ובדיקה שאכן השוכרים עושים שימוש ראוי בו.

אז מדוע לפנות לעורך דין לניהול נכסים?

לבחירה בעורך דין לניהול הנכס עדיפות על פני חברה פרטית או נותן שירותם כזה או אחר. לעורך דין לניהול נכסים יש את הידע המשפטי המקיף הנדרש במקרקעין, והוא נותן ערך מוסף משמועתי לבעל הנכס.

הדבר מתבטא בעריכת הנכס, מציאת שוכר ראוי ורלוונטי, ובמידת הצורך הפעלת הליכים משפטיים באופן מהיר וטבעי.

עורך הדין שמקבל על עצמו את ניהול נכסי הלקוח מבטיח זמינות אישית, ידע מקצועי ומשפטי בכל הקשור בעריכת חוזים בקשר לנכס, השכרתו מכירתו, רכישתו וניהול חודשי שוטף.

משרדנו מנהל מאות נכסים, בין אם של לקוחות פרטיים, בין אם תושבי חוץ ובין חברות.

אם יש לכם נכס מקרקעין ואתם מרגישים שאתם מעדיפים שעורך דין מקרקעין ינהל אותו עבורכם בהתחשב בכל היתרונות בכך?  מוזמנים לפנות לעורך דין גיא סרוסי ממשרדנו  שינהל עבורכם את הנכס/ים ברגישות ובעדינות.

צרו איתנו עכשיו קשר באחת הדרכים הבאות:
1. התקשרו עכשיו למספר 03-6016565 או ישירות לנייד 052-5253237
2. שלחו לנו מייל  guy@sm-lawyers.co.il עם השם והטלפון שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
3. מלאו את הפרטים כאן בתיבה וניצור איתכם קשר בהקדם.

משרדנו מתמחה בניהול נכס מקרקעין

מחכים לייעץ לכם, עו״ד גיא סרוסי וצוות המשרד

רוצים לקבל מאיתנו את החדשות והעדכונים הכי חמים בעולם המשפט?

מתחייבים לתוכן משפטי איכותי

מאמרים נוספים